Life on the refrigerator door

Life on the refrigerator door - A book about making tome for those you love,
 when time itself is running out...

image15
Jag sitter och läser den boken nu, ska läsa den och sen ha en muntlig redovisning på engelska om den. Usch, jag gillar inte engelska. Speciellt inte med Denise hon är en ganska dålig lärare, sedan jag började på gymnasiet så har jag inte lärt mig någonting på lektionerna med henne. Värdelöst!

Vi slutade tio över ett idag, då tog jag bussen hem. Vid halv två låg jag och sov i soffan, vaknade runt sex och var tröttare än vad jag hade varit när jag somnade, som vanligt. Jag borde inte sova på dagarna det blir ju bara värre då! Men det är så svårt att hålla ögonen öppna när man kommer hem efter skolan.

Imorgon har vi matteprov, vi slipper idrotten så att vi ska ha gott om tid på provet, och har vi tur så är P-A snäll och låter oss slippa datorkunskapen också. Då får vi gå hem efter provet det vore jätte skönt. På kvällen ska jag jobba, jag funderar på att sluta. Det är så grymt tråkigt. Jag kanske ska försöka få jobba som Jessica gör istället och lyssna på ljudfiler. Hellre det än att sitta och inte vilja trycka på knappen så att den ringer upp ännu en sur medelålderstant/gubbe som bara lägger på.

Nu ska jag läsa ut boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0