Jonglering

image31Jonglering kan verkligen gå en på nerverna! Jag kan jonglera med tre bollar utan problem och med två bollar i högerhanden utan problem och med två bollar i vänsterhanden någorlunda bra, de senaste dagarna har jag försökt lära mig med fyra bollar, det ser ju så lätt ut men tro mig det är det inte. Fast nu går det ganska bra, jag klarade nyss åtta fångster i rad så med lite träning ska det nog gå.
Jag har nyss tjatat på pappa om att vi ska äta pizza idag, får hoppas på at det blir så för jag är grymt sugen på pizza just nu! Mums.

image32Igår sov jag hemma hos Julia, på morgonen åt vi pannkakor och glass, mums! Sedan kollade vi på "Matilda" jag tröttnade efter halva filmen och kunde knappt sitta still. Idag åker hon till Katrineholm så vi ses inte förrän på fredag, det är lite tråkigt!

Jag åkte hem runt fyra, pappa kom och hämtade mig. Det var ett jävla snöväder man såg knappt tre meter framför sig. Varför ska det komma massa snö nu? Var det ingen snö i december så behöver det inte vara det nu heller, nu vill jag ha vår och värme!

image33Jag och Johanna styrketränade hos mig igår på vårt hemmagym! Duktigt gjort av oss tycker jag, vi har ju bestämt oss för att vi ska klara av att stå på händer bra och stabilt så då måste vi träna våra armar lite haha. Pippi kom förbi ett tag hon också :)

Så här såg det ut när de skulle hem, då var jag verkligen glad för att jag slapp gå ut!




.





Kommentarer
Postat av: Alex

Shit, riktig vinter hos er ju! :D

2008-03-23 @ 16:47:59
URL: http://web.mac.com/novielle
Postat av: Erika

jag vill också kunna stå på händer :o pinsamt till cirkuslektionen annars ju. hahaha

2008-03-23 @ 17:47:39
URL: http://erikakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0