Imorgon

Jepp, imorgon åker jag till Lund. Och jag som hade tänkt ta med min dator för att fördriva tiden på tåget lite så går hårddisken sönder två dagar innan, sällan allting ska gå sönder för mig. Fan också. Jag som skulle kolla klart på mina vänner säsonger, kolla på film, chatta och leka på internet för att ha något att göra. Men nu kan jag inte det, nu ska jag sitta där och glo in i väggen i sex timmar, inte roligt alls. Som vanligt så kommer väl min ipod också å sönder, den brukar göra det lagomt till mina tågturer.

Jag kanske ska ta med mig min mammas bärbara dator så jag har något att göra i alla fall men på den finns det inga bra filmer, inga vänner avsnitt och så är den jätte seg. Just nu är jag sur på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0