Gefle Dagblad

image24
image25
image26

Denna artikel var med i Gefle Dagblad idag, roligt att de skriver på ett sätt så det inte alls låter som något jag sagt men ja, det har ju samma innerbörd bara det att det inte är skrivet i det talspråk jag använder!

Idag gick jag upp runt halv nio och vid nio åt jag frukost med pappa, Marika, Alexandra och Niklas. Efter frukosten begav vi oss hem till Alexandra och Niklas som bor i en studentkorridor här i Lund. Vi gick i knappt en halvtimme och mina fötter gjorde ont när vi var framme, converse är inga bra skor att gå i.

När vi hade varit där ett tag så gick vi tillbaka och fikade.

image27image28
Jätte gott var det! Men bara några minuter senare så gick en Pölse ner också!
Lite extra plats kan man ju alltid ordna!



Kommentarer
Postat av: Viktoria

oh så gott det ser ut :D

2008-03-16 @ 15:03:31
URL: http://vickanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0