Föreställningsfest

image11Jag  var på  fest igår, det var ganska roligt, cirkus-treorna hade föreställningsfest i Fabriken. Vi kom dit runt halv elva och fick stå och frysa fötterna av oss i väntan på att Markus skulle komma och låsa upp.

Efter ett tag fick vi komma in. Jag har jätte ont i bakhuvudet och i höfterna och magen. Jag blev ju nästan misshandlad igår! :( När vi stod och väntade på att få gå in så lät jag Pippi slå så hårt hon kunde i min mage men jag trodde inte att hon kunde slå SÅ hårt. Kanske finns en anledning till att hon kallas Pippi? Sedan gjorde jag en kullerbytta från Julias rygg och fick ont i huvudet, sedan skulle Johanna passa mig när jag gick ner i brygga men det glömde hon visst bort så jag ramlade bakåt och slog i huvudet och dum som jag var skulle jag även sitta på hennes axlar.. det var ju inte jätte lyckat. Jag satte mig på hennes axlar när hon satt ner så skulle hon resa sig upp. Då böjer hon huvudet framåt så jag ramlar framåt och gör världens magplask på golvet, tro mig det gjorde tjugo gånger ondare än att göra magplask på vatten. Aj aj aj.  

Så idag har jag jätte ont i höfterna som fick ta största smällen och lite i bakhuvudet. Men jag glädjer mig åt att jag ska äta pizza idag! Men jag är inte alls lika glad över att jag ska jobba mellan 16-20. Visst det är bara fyra timmar men de fyra timmarna kan kännas som en evighet. Men men, jag behöver ju pengar så!

Det jobbigaste är när man ringer till medelålders tanter för det är de är sura allihopa! Ringer man till äldre eller yngre så är de mycket trevligare!

Nu ska jag göra mig klar så jag har det gjort. Usch jag känner mig så seg i kroppen idag, jag vill bara gå och sova igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0