Cheap monday köps upp av H&M

image19


Jag läste nyss i tidningen att H&M har köpt upp 60% av Fabric scandinavien vilket innebär att de äger Monki, Weekday och klädmärket Cheap monday. Jag blev jätte glad och trodde att de skulle sälja Cheap monday i H&Ms butiker så att jag kunde använda min personalrabatt på H&M och köpa Cheap monday jeans men så var det inte. Monki och Weekday ska fortsätta som de butikskedjor de är separat från H&M, den enda skillnaden är att H&M äger dem och att H&M ska försöka lära sig lite utav Weekdays grundare om hur man når ut till de yngre. Så förhoppningsvis så kommer det i alla fall lite nya och snygga kläder på H&M.

Idag har jag hjälpt pappa att göra tacopaj, jätte gott blev det! Och snart kommer Johanna hit och då ska vi göra Gino. Kiwi, jordgubbar, hallon och blåbär så har man riven choklad på det och så har man det i ugnen tills chokladen smält och frukterna blivit varma så äter man vaniljglass till. Jätte gott, mums!


Bild från när vi gjorde det sist! Hallon <3

image21

Kommentarer
Postat av: Erika

jävla snygg header du hade där
kankse du kan knåpa ihop nån roligare till mig åh? (A)
jag fick hjälp med min nuvarande, men jag är inte så jätteförtjust i den ;)
hihihi

2008-03-08 @ 16:42:11
URL: http://erikakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0