Blodninbella

image30Ja, tänk om man kunde tjäna så mycket som "blondinbella" gör enbart på att blogga! Det vore ju inte helt fel det inte. Fast jag tror inte jag skulle klara av flera hundra negativa kommentarer om dagen. Jag förstår inte varför alla läser hennes blogg och sedan kommenterar elaka saker varje dag? Då är det väl bättre att låta bli att läsa! Aja, jag är ganska avundsjuk och skulle gärna tjäna fem miljoner om året på att sitta vid datorn och blogga.

Idag har jag varit hos farmor och ätit påskmat, det var gott och mätt blev jag. Ni vet ju hur det är, först mat och sedan lite efterrätt och sedan lite fika och alltid det där "- Ska du inte ha lite mer?" och det tackar man ju inte nej till så man trycker i sig lite till och mår illa i timmar efteråt. Men det är det värt!

Ikväll ska jag kanske åka till Julia men jag har inte bestämt mig ännu. Det är ju så jobbigt att åka buss och även att byta buss. Fast det är väl bara jag som är överdrivet lat.

Jag sitter och kollar på "Singing bee" nu och det är så roligt när deltagarna försöker sig på en låt om och om igen och hela tiden sjunger fel medan jag sitter här och vet exakt hur låten går. Fast det är klart, man får väl en rejäl blackout när man står där på scen inför publik och kameror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0