Behövde bara skriva av mig lite!

Hihi nu ska jag vara en kärleksfjant i det här inlägget hade jag tänkt, ni får stå ut helt enkelt!

Jag insåg just att jag är tillsammans med Julia, eller ja.. det har jag väl insett förut också men jag började tänka på det nu och det var nu det verkligen gick upp för mig hur glad jag är för att jag har henne. Hon är verkligen där för mig och bryr sig om mig och gör mig glad, och det är jag tacksam för (även om jag inte visar det alla gånger). Jag är jätte kär och jätte glad för att det ordnade sig trots att jag var så osäker ett tag.

Så nu har jag fått ur mig det, nu tänkte jag babbla på om lite allt möjligt. Läs om ni har ork och tid!

Livet är bra jobbigt ibland, skolan är jobbig, det är jobbigt att gå upp tidigt på morgonen, sminket och håret är inte som det ska, läxorna går inte att göra för man fastnar hela tiden, tiden gå alldeles för fort och man hinner inte göra det man vill hinna med. Ibland önskar jag att man bara kunde ta en paus från allt ett tag och göra precis vad man vill! Eller så vill jag kunna skjuta upp allt hur länge jag vill, fast det är ju jobbigt att veta att man måste ta itu med det någon gång.. hm. Nu längtar jag tills det börjar bli vår på riktigt och vår-glädjen kommer! Då känns allt bra och sommarlovet är nära!

Nu har jag klagat av mig lite också, så nu ska jag duscha och kolla på vänner och sen ska jag försöka sova tidigt så jag är pigg imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0