Sommarlov

Ja, nu har vi sommarlov. Men det känns inte ett dugg roligt! Jag har inte hunnit längta eller fattat att det är sommar än ju! Det går alldeles för fort så man hänger inte med. Nu är det i alla fall bestämt, jag åker till Peace & Love med Pippi, Erika H och Erika K. Hoppas verkligen att det är värt pengarna annars blir jag sur!

Jag var på fest hos Ted igår, det var trevligt. Alla utom jag och Ida spelade brännboll, det var rätt roligt att kolla på. De körde de nyktra mot de onyktra, höhö!

Jag träffade Åke igår, han var jättesöt och hans mamma var supertrevlig :)

Nej, duschen väntar. Ska snart hem till pappa och fira att Johan tagit studenten. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0