Göteborg

Hejsan hoppsan! Jag och Oskar var nyss ute och gick med Nemo, nu sitter jag här och kollar vad det kostar att åka tåg till Göteborg. Jag trodde det skulle vara billigare! Men men, jag överlever. Jag, Johanna, min syster och Niklas eller någon utav hennes kompisar ska åka till Göteborg i början av Juli någon gång. Vi ska tälta, gå på Liseberg och vad vi nu får för oss att göra. Så nu har jag i alla fall något jag ska göra i sommar!

Jag vill göra något åt mitt hår. Jag vet att jag klipper mig ofta och knappt har något hår att göra något med men som vanligt blir jag aldrig nöjd när jag klipper mig på Nygatan 9, jag skulle väntat några dagar och klippt mig på Hair it is istället! De är mycket bättre där. Men för tillfället har jag ingen lust att slänga bort 300 kr till på att låta dem på Hair it is rätta till det lite bara..

Nu ska jag ta och göra något vettigt, men jag vet inte riktigt vad. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0