Valbo

Var till Valbo köpcentrum med Erika och Johanna idag, jag skulle kolla efter jeans, skor och t-shirtar men jag åkte därifrån med en mascara, ett par kalsonger och en skjorta.. hmph! När vi var där så åt vi varma mackor och drack Pepsi. Dumt nog så har de inte Coca-cola på det fiket! Efter ett par timmar där så bestämde vi oss för att åka hem.

Jag och Johanna stannade i stan ett tag innan vi åkte hem. Där köpte jag ett par jeans på JC som jag hade fått för mig skulle kosta 599 men icke! De kostade 699 men när jag väl stod i kassan så orkade jag inte bry mig de fick väl bli värd en hundring till då! Jag köpte ett par vita låga converse också, jag ville ha ett par blåa men de fanns inte i stan och i Valbo fanns det inte rätt storlek så det fick bli ett par vita.

Nu sitter jag här och kollar på Johan som visar sin tatuering som han gjorde klar idag, riktigt snygg!

Imorgon kommer Julia hem, jag har saknat henne jätte mycket!

Här är kläderna och skorna jag köpte idag!

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0