Savages

Usch vad jobbigt det är att bli medlem på nya sidor för det tar ju sin tid att förstå hur man använder dem, det tog en evighet för mig att få en header på den här bloggen. Headern slängde jag ihop lite fort i photoshop men ska göra en ny så fort jag skaffat en mus till datorn, är lite svårt att använda touchpaden i photoshop.

Namnet fick bli "savages" för att jag inte hade en aning om vad jag skulle döpa bloggen till så jag bläddrade lite bland mina låtar och hamnade på låten från filmen Pocahontas som heter "savages". De betyder vildar tror jag.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Jag var på stan med Johanna ett tag och köpte smink och "råkade" hamna på Mc.Donalds som vanligt. Är man hungrig så är man!

Imorgon ska jag till Lager 157 med mamma, trevligt trevligt. Det är ju hur roligt som helst att köpa kläder!
Hade egentligen tänkt åka till Kungsberget imorgonkväll men eftersom att det regnat hela dagen idag så är det nog ingen höjdare att åka dit, blött och slaskigt.

Nu ska jag försöka lära mig hur man använder den här sidan får väl se hur det går!


Här har vi då Johanna!
(Jag tog den absolut snyggaste bilden jag hade på henne på datorn jag lovar!)

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0