Vi kommer att dö samtidigt du och jag.

Varför ska man tänka så jävla mycket hela tiden för? Jag önskar att man bara kunde stänga av tankarna när man ville och starta de igen när man hade lust för det. Igår hade jag jättesvårt för att somna bara för att jag tänkte så mycket. Men tillslut så somnade jag och var ovanligt pigg när jag vaknade. Det var ju ganska skönt att inte behöva släpa sig ner för trappan för att man knappt har någon ork i benen. Dessutom var jag på lite bättre humör än vanligt och det är ju alltid trevligt.

Vi hade cirkus på idrotten idag. Först fick vi göra vanliga kullerbyttor på voltgolvet och sedan långa, och sedan bakåtkullerbyttor. Sedan skulle vi göra några konstiga bakåtkullerbyttor och sedan hjula. Jag har aldrig varit särskilt bra på att hjula så Janne visade mig och Linn lite i trapetsen. Jag lyckades komma upp helt själv och göra fågelboet och eh.. ängeln? Äh, jag vet inte vad de heter men jag hade ont i händerna efteråt i alla fall. Sedan hade jag ingen ork kvar i händerna så jag jonglerade lite istället, det går inte så bra med fyra bollar nu heller. Nu går det nästan sämre än innan! Men jag har lärt mig mer med tre bollar så det jämnar ut sig. Testade även att jonglera med ringar och det var inte så svårt som jag hade trott.

Sedan gick vi och åt, det var fisk och potatis. Konstigt nog så blir jag inte spyfärdig när jag ser att det är fisk till lunch längre. Jag tycker faktiskt att det är ganska gott! Jag har fått större aptit den senaste tiden och även gått upp ett par kilo och är jävligt glad för det! När vi började på gymnasiet så vägde jag strax över 50kg nu väger jag 54,9 alltså har jag nästan gått upp 5 kilo! Visst det är inte mycket.. men med tanke på att jag vägt mellan 50-52 ända sen sexan så är 5 kilo väldigt mycket. Jag har nog aldrig vägt så mycket som jag väger nu tror jag, några kilo till borde jag ju klara? Hihi.

Idag ska jag ÄNTLIGEN få hämta min efterlängtade dator på Siba. Jag är så lycklig. Så ikväll ska jag sätta mig och installera photoshop och lite sådant och bara njuta av att den är tillbaka. Kanske jag orkar göra en ny header till bloggen också?

Nu ska jag nog gå och äta något. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Erika

en ny header? pöh
som att det är nå fel på den du har?!
jag är ju med på två. hihihiihhihihihihi
vill du göra en till mig? (A)

2008-04-10 @ 21:01:13
URL: http://erikakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0