Torsdag

När klockan ringde sju imorse så hade jag verkligen inte lust att gå upp, jag snoozade till tjugo i åtta dåjag fick lite panik. Sprang upp ur sängen slängde på mig lite kläder, fixade håret och drog på mig lite foundation. Jag var klar strax efter tio i åtta så jag insåg att jag inte skulle hinna med 7:57 bussen så jag tog den som gick tio minuter senare. Jag gillar faktiskt att behöva åka buss till skolan. Om jag är på dåligt humör när jag går på bussen så kan jag sitta på bussen en halvtimme och lyssna på musik och bli på bättre humör tills jag kommer till skolan. När jag gick på Källmur så blev jag bara mer irriterad av att behöva gå nästan två kilometer varje morgon även om det snöade eller var spöregn.

Aja, när jag väl kom till skolan så hade jag matte. Efter mattelektionen så pratade vi med P-A och lyckades få ledigt från datorkunskapen som vi egentligen skulle ha efter idrotten. På idrotten hade vi prov, det gick skapligt jag svarade på alla frågor utom tre tror jag, jag svarade på MVG frågorna trots att jag inte hade pluggat för MVG. Fast om det är rätt vet jag inte, men jag är ganska säker!

Nu ska jag göra mig kar och åka ner på stan och äta med Julia, Pippi, Johanna, Ellvis, Erika och två fransoser. TJINGELING! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0