Skola

Jag sitter på datorkunskapen nu. Vi har precis gjort en elevenkät om hur vi tycker att skolan är o.s.v. Det blev rätt dåligt på alltihop, speciellt på saker som "Undervisningen har varit varierande". Det har den inte varit! Speciellt inte på engelskan och svenskan. Sedan vi började här så har vi nästan bara läst böcker och gjort bokanalyser. Denise försvarar sig med att det står i kursplanen att man ska göra det, men det står knappast att man ska analysera böcker 20 ggr/termin?

Efter den här lektionen så har vi en håltimme på två timmar och tjugofem minuter innan vi har en timmes matte. Känns ju roligt att bara sitta och vänta så länge för att ha den roligaste lektionen som finns! Nej usch. Nästa vecka har vi matteprov och jag kan ingenting om det här kapitlet det känns inte så bra.

Nu vill jag ha sommarlov och sommar! Jag är så less på det här vädret och är så fruktansvärt skoltrött.

Kommentarer
Postat av: Erika

svar: jasså?! ja då ska jag spara :D
och matteprov nästa vecka? zomg.
fan jag har knappt varit med på nån lektion alls. jag kan nada förutom att plussa ihop vinklarna med varandra :p

2008-04-08 @ 13:37:10
URL: http://erikakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0