Fan

Jag hatar att jag alltid ska haka upp mig på saker. Jag hatar att saker som hänt för flera år sedan fortfarande sitter kvar och jag kan vakna en dag och vara så sjukt irriterad/arg/ledsen för det trots att det är över förlängesedan. Men just nu är det bara det att jag tar åt mig så mycket av vad hon säger. VARFÖR gör jag det för? Om det är mamma eller hennes kille som säger något så skriker jag tillbaka och skiter fullständigt i vad det är de säger eller gör. Pappa behöver jag inte bry mig så mycket om för han säger oftast inget eller gör något dumt. Varför skriker jag inte tillbaka när hon säger saker för? Varför går jag och tänker på det i flera veckor, månader och år efter för? Ibland så hatar jag henne så mycket.. men så går det en dag och hon är glad när vi ses och då får jag dåligt samvete för det. Men för det mesta när hon är glad och snäll så låter det bara tillgjort...

Kommentarer
Postat av: hannah frelin

jag är precis likadan. Kan bli skitsur för något som har hänt för 2 år sen, och jag fattar inte varför det är så?

känns skönt att jag inte är ensam iallafall! :p för jag kan också bli sjukt sur på något som är förbi för längesen, som har hänt för flera år sedan...

2008-04-05 @ 17:25:10
URL: http://hannahfrelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0