(Du är så) yeah yeah, wow wow.

Jag har kommit på en sak. Martin Svenssons framträdande under melodifestivalen -99 med låten "(Du är så) yeah yeah, wow wow" måste ju vara det sämsta genom tiderna? Det enda han gör är att gå runt där, killarna i bakgrunden har ju fan bättre utsrtålning än vad Martin har! Han har stoneface under hela låten och det ser ut som att han hela tiden går och tänker "Vad var det jag skulle göra nu? Justja jag skulle sitta ner ett tag och sedan gå tre steg dit och sen.."

Början är nog sämst! han går in på scenen, ställer sig på ena sidan av mickstativet och sträcker ut händerna, ställer sig sedan på andra sidan och gör likadant med noll inlevelse. Ja ni kan ju se själva!

Men inget ont om låten den tycker jag faktiskt om! :D

image50


Kommentarer
Postat av: jessica

klart du kan bli! :)
jajamensan, man måste ju ut i svängen serru ;D

2008-04-15 @ 10:06:25
URL: http://jessicamodd.blogg.se
Postat av: hannah

hahahaha, håller med. fyfan vad värdelös han var! :D

2008-04-16 @ 17:41:22
URL: http://hannahfrelin.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0