Dietist?

Hm.. ja jag funderar ganska seriöst på att fixa en tid hos en dietist och höra vad man ska äta för att gå upp i vikt. Men jag vet inte om jag har orken till att bry mig om vad jag äter.. och verkligen inte orken till att träna flera gånger i veckan vilket brukar vara det förslag läkare ger. "Träna så du får muskler då går du upp i vikt" Men det är inte snyggt att vara för smal och ha muskler då ser det nästan bara äckligt ut. Visserligen äter man ju mer om man tränar. Jag äter ju hur mycket som helst, problemet är verkligen inte att jag äter för lite. Problemet är väl att jag äter fel och att jag har alldeles för bra ämnesomsättning.

Jag väger 54 kg och är nästan 173 cm lång så det skulle ju inte skada om jag lade på ett par kilo!

Kommentarer
Postat av: Alex

Gå till ungdomsmottagningen och säg att du vill träffa en dietist så fixar de det :) Det gjorde jag!

2008-04-09 @ 02:31:42
URL: http://web.mac.com/novielle
Postat av: jessica

bli fotomodell unge :) du har ju allt! hehe :)

2008-04-14 @ 14:51:59
URL: http://jessicamodd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0