Deppigt

Ja mitt humör sjönk väldigt snabbt. Jag har varit på någorlunda bra humör hela dagen men det vände på några sekunder. Johanna och Pippi var här och vi skulle åka på fest hos Malin. Det är fest för fransoserna och cirkusfolket där, jag och Johanna fick komma om vi ville. Jag hade bara ingen ork för att åka och hade inte lust så blev jag irriterad när jag tänkte på att jag skulle få sitta hemma och göra ingenting resten av kvällen och sen gick det över till att jag blev deppig istället. Allt är inte bra mellan mig och Julia heller och det gör ju inte saken bättre.

Jag, Pippi och Johanna kollade på resor på Vings hemsida idag. Jag vill verkligen åka, enda problemet är ju pengar. Det kostar ju några tusen! Men som sagt så funderar jag på att önska mig enbart pengar när jag fyller men jag fyller ju i slutet av sommarlovet och vi vill åka i början av sommaren, det känns ju lite kasst att åka precis när skolan börjar. Aja, vi får se hur det blir.

Jag och Johanna var till Tempo och handlade lite och lagade mat, eller ja.. jag lagade mat. Vi åt och kollade på "Mitt liv som popstjärna".

Just nu sitter jag här och smsar lite med Pippi och Julia.. mer än så gör jag inte. Funderar faktiskt  på att duscha och gå och sova trots att klockan inte ens är tio ännu. Lite sömn skulle nog inte skada.

Snart har vi premiär för "Spoon river". Det känns ju inte så bra med tanke på att vi knappt kommit halvvägs ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0