Deckare

Jag vaknade tidigt idag också. Halv tio vaknade jag och kunde inte somna om så jag gick upp och pratade med mamma lite och fick reda på att fläckarna på min mage är soleksem så de försvinner snart. Jag som trodde att jag fått pigmentfläckar men det har jag inte, tur det!

Jag sitter och skriver min deckare som skulle varit inne i september-oktober eller någongång då. Längesedan i alla fall så jag måste göra den så jag blir av med den innan betyget sätts. Sedan så måste jag skriva mina uppsatser till datorkunskapen men de förstår jag inte något av så jag ska få läsa Pippis uppsats som egentligen är Addes uppsats men ja.. jag ska få läsa den så kanske jag förstår vad det är jag ska skriva om.

Igår kom min syster hem från Lund där hon bott sedan i augusti. Hon hade Niklas med sig. De ska bo här över sommaren nu.

Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag borde köpa hårfärg och färga mitt hår innan föreställningen imorgon så min utväxt slipper synas jättemycket. Ikväll ska jag träffa Therese och Nemo och så ska Julia sova hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0