Boulognern

Jag kom nyss hem. Jag har varit i boulognern med cirkus och teaterfolk. Det var trevligt men framåt kvällen blev det väldigt kallt. Jag och Johanna cyklade till stan men när kylan kom bestämde vi oss för att låta Pippi ta hem min cykel så vi kunde åka buss hem. Jag hade nog aldrig klarat av att cykla hem, mina ben var stela som pinnar av kylan, hua!

Men på dagen idag var det väldigt varmt! Då svettades jag nästan ihjäl istället. Jag köpte ett par jeansshorts och en kortärmad skjorta idag. Köpte även en bikini som jag nu inte är så nöjd med men kan inte lämna tillbaka den. Surt.

Jag är väldigt trött så jag funderar på att gå och lägga mig. Sängen ser oerhört lockande ut!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0