Äntligen lördag

De senaste två dagarna har det varit jättebra väder ute! Men idag verkar det inte bli lika varmt och soligt.

I torsdags så umgicks jag med Ida, Johanna och Pippi. Vi satt på min altan större delen av tiden och cyklade lite enhjuling. Det gick väl sådär, det var roligt att se Johannas hänga på staketet/cykla enhjulings föreställning haha.

Igår så kom Erika, Pippi, Ida och Johanna hem till mig. Först så tillbringade vi lite tid på min altan igen och cyklade enhjuling och det gick framåt för min del! Nu kan jag cykla flera meter utan att hålla i mig så det tar sig. Sedan kom Ida med förslaget att vi skulle cykla till Fliskär så det gjorde vi. Där satt vi ett tag och gjorde ingenting ungefär, men det var mysigt. Sedan cyklade vi hem.

Eddie kom igår också, han hade stukat foten ganska rejält så han hade inte lika spring i benen som vanligt men nog var han lika högljudd som vanligt i alla fall! Han skulle gå upp på vinden för att hämta August gamla leksaker men sedan vågade han inte för där bor ju vindsgubben. Läskigt värre.


            

Jag och Johanna kollade på talang igårkväll. Jag förstår inte varför vissa går vidare. Som de som dansade och mimade till Barbie girl i tjocka dräkter, vad fan är det för talang? Det kan ju vem som helst göra. Men den lilla flickan som rockade rockring var ju hur söt som helst!

Ikväll ska jag, pappa, Marika och Oskar äta på Cheers, det ska bli gott. Jag har velat äta där i flera veckor för jag har varit så sugen på deras hamburgare.. och dressingen. Mums!

Nej nu ska jag nog förflytta mig till duschen tror jag. Adjö!


Kommentarer
Postat av: hannah

hahaha. de där tjockisarna i dräkterna var ju från Gävle. och vet du vem den ena var? =D

du vet Tosse? 89a, och gick på källmur? hans mamma :D:D:D:D hahahahaha. den kortaste mörkhåriga. höll på att dö när jag såg det! :b

2008-04-20 @ 20:19:00
URL: http://hannahfrelin.blogg.se
Postat av: hannah

eller hur! fan vad pinsamt! ;p undra om han går & säger det till nån? :D "det var min mamma som var en av de där tjockisarna i dräkter som dansade i talang 08" ..inget som jag skulle skryta över iallafall ;p men vi kommer ju få se dom igen , dom gick ju vidare :D hahaha. varför vet jag inte, men japp :D

2008-04-21 @ 20:42:15
URL: http://hannahfrelin.blogg.se
Postat av: Wickan

haha nej, jag frågade Malin (som är tillsammans med han) om hans mamma var med, och hon fick nästan inte ens säga det för han ;P tror hon skämdes lite med, haha :D

2008-04-22 @ 14:29:27
URL: http://wickanahlin.blogg.se
Postat av: Erika

UPPDATERA

2008-04-24 @ 19:35:30
URL: http://erikakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0