Äntligen helg

Skönt som fan! Vi slutade halv tio idag för när vi kom till Kulturskolan så möttes vi av en lapp där det stod:

Inställda lektioner 4/4:
Lotta (efternamn)
Dans

Då blev vi väldigt glada! Jag och Johanna tog bussen mot Bomhus och stannade vid ICA och köpte glass, choklad, hallon, blåbär, kiwi och en cola och gick hem till mig för att göra Gino. Vi fick även med oss en burk ravioli hem från ICA. Mums!

Så vi åt vår ravioli och gjorde vår Gino, sedan var vi proppmätta. Vi satte oss vid datorn och kollade på resor. Jag frågade mamma om jag skulle få åka utomlands med Johanna om jag betalade själv och det lät inte helt omöjligt. Hon sa: Ja jag måste ju kunna lite på dig! Så nu ska jag och Johanna försöka skrammla ihop några tusen. Jag har en plan! Jag ska önska mig enbart pengar när jag fyller år. Och Johanna ska också göra det, sen bär det av till ett soligt varmt land!

Idag är det sju månader sedanjag träffade Julia första gången, det var på festen efter cirkusnollningen :)

Nu ska jag göra mig klar sedan ska jag gå ut och leka i sandlådan.. eller något :D


Kommentarer
Postat av: jessica

haha, var också på ica men inhandlade lit emer onyttiga alternativ . kladdkaka *HOST* hihi

2008-04-04 @ 22:33:46
URL: http://jessicamodd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0